- Нина МартыноваОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый
Хочу купить электрочайник,делаю заявку не могу ввести адрес отправки Раза три уе оформляю заказ ,но никак не получается с адресом 64251 с.Шебелинка Харьковская обл Изюмский район позвоните пожалуйста в подтверждение заказа
- Денис Сухий
Зв'яжіться з підтримкою Розетки краще - ссылка
- ОлександрОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый
При оформленні електронної гарантії, що по QR-коду на коробці, не вдається ввести серійний номер, в якому усього 5 цифр, але форма сайту приймає тільки 19 символів. То ж як зареєструвати електронну гарантію?
- Представник бренду
Доброго дня. Після того як просканували QR код, ви вводите бренд, потім модель така як у вас, та заповнюєте серійний номер(кількість чисел повинна бути 18-19 (якщо чисел менше, то перед вашим серійним номером вводите потрібну кількість нулів, що б було 18-19 загалом)), ваші контактні данні, та реєструєте. Якщо сайт дає збій або помилку, рекомендується перезавантажити сторінку. Але це не обов'язково, чека може бути достатньо. Дякую за ваше звернення.
- Олександр
Тепер зареєстрував. Навіть без додаткових нулів. Схоже полагодили форму сайту. Дякую!
- Костусєв АртемОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный
Почему нет гарантийного талона?
- Достоинства:
- Пока работает
- Недостатки:
- Нет гарантийного талона.
- Юля
- Ден ЮрійОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный
Добрый день. Как можно связаться с продавцом? Сделал заказ 2 дня назад, до сих пор нет ни ттн, ни того что отправили заказ.
- Ольга
напишите в телегу ссылка
- ОлегОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый с зеленым
Пожалуйста, проверьте описание. Реальный объем чайника 1.7 литра, а не 0.7
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук переданий відповідальному співробітнику для уточнення інформації та вирішення питання.
- Оксана
Чи має дана модель Strix чи Otter?
- Алла ІванівнаПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый
Доброго дня. З якого пластику зроблений: поліпропілен чи полікарбонат?
- Представник постачальника
Вітаємо! На жаль, виробник не вказує цю інформацію в інструкції. Дякуємо за ваше звернення
- Инна ЧехунПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый
Доброго,який саме це пластик?
- Представник бренду
Доброго Дня! Пластик в цьому чайнику використовується харчовий, без фенольний . Дякуємо за Ваше звернення.Гарного дня!
- КириллПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный
У него двойные стенки?
- Представник бренду
Добрий день! Ні, електрочайник Braun WK1100 BK не має подвійних стінок. Дякуємо за звернення.
- СашаПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный
Какова длинна шнура?
- Представник бренду
Добрий день! Довжина кабелю 0.79 м. Дякуємо за звернення.
- АлінаПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый
З якого матеріалу чайник?
- Представник бренду
Добрий день! Матеріал корпусу - пластик. Дякуємо за звернення
- АртемПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный
В этой модели есть защита от включения без воды или она только в WK 1100 Green?
- Представник бренду
Доброго дня! Модель має такий захист:
- вимкнення при знятті з бази;
- від перегріву.
- Анатолий ОоПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый с зеленым
Добрый день.
При закипании отключаеся? А то нет этой функции в перечне защиты. - Тимченко ТимофейПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый с зеленым
Доброго дня. Мене цікавить кількість 26 шт. Є в наявності?
- София ЧервинскаяПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный
Какой здесь пластик?
- ВікторПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный
Питання до представників Braun.
При оформленні заявки на отримання електронного гарантійного талону , в графі
"Модель товару" не приймається жоден із варіантів: WK 1100, WK1100 BK,
Breakfast 1 та інші варіанти також не підходять. То ж як правильно називається дана модель для гарантіїї?- Ксенія Калмикова
Віктор, Вам вдалося знайти відповідь на своє запитання?
Якщо так, то буду дуже вдячна за пораду.
Мої батьки зіткнулись з такою ж самою проблемою при оформленні електронної гарантії. - Олександр
В мене прийняло такий варіант - WK1100WH.
Але як заповнити серійний номер, якщо на чайнику 5 цифр, які форма не приймає і пише, що повинно містити 19 символів? - Представник бренду
Доброго дня. Після того як просканували QR код, ви вводите бренд, потім модель така як у вас, та заповнюєте серійний номер(кількість чисел повинна бути 18-19 (якщо чисел менше, то перед вашим серійним номером вводите потрібну кількість нулів, що б було 18-19 загалом)), ваші контактні данні, та реєструєте. Якщо сайт дає збій або помилку, рекомендується перезавантажити сторінку. Але це не обов'язково, чека може бути достатньо. Дякую за ваше звернення.