Великий зимовий розпродаж. Знижки до 55% з 15 по 21 січня

Вопросы покупателей о Встраиваемая посудомоечная машина BOSCH SMV2IVX00K

Код:  335404150
Интересует дополнительная информация?
  • тетяна аменицька
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Гарантійний термін ще не скінчився,п вже перестала включатись.Як отримати ремонт по гарантії?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів вказано на гар.талоні виробника та на сайті представництва побутової техніки BOSCH в Україні ссылка

  • Марина Резвушкина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, встановили машину а вона не миє . Набирає воду і відразу зливає .

  • Яна Бобруйко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Скажіть будь ласка в машині є вже в монтований захист від перенапруги світла та вимикання?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Ні, немає.

  • Богдан
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Прохання надати чітку відповідь стосовно захисної металевої планки.
    У відповідь 23 червня 2023 року представником бренду було вказано, що повинна бути МЕТАЛЕВА планка. При розпакуванні, даної планки не виявлено. Який вихід з цієї ситуації?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка

    • Представник бренду

      Доброго дня! Зараз в комплекті не металева планка -захисна плівка від пару.

  • Анастасия Мельник
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день, підкажіть будь ласка, скільки коштує занести машинку на поверх з грузовим ліфтом?

  • Дмитро
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    При першому підключенні виникає помилка «кран подачі води». Кран відкритий). Що може бути не так?

    • Представник бренду

      Добрий день,
      В першу чергу слід переконатися, що шланг подачі води не перегнутий.
      Завантаження спеціальної солі
      Щоб не пошкодити прилад, завантажуйте спеціальну сіль у відповідний контейнер безпосередньо перед запуском програми.
      1. Відкрутіть і зніміть кришку контейнера для спеціальної солі.
      2. Під час першого введення в експлуатацію: ущерть заповніть контейнер водою.
      3. Засипте спеціальну сіль у контейнер. Вода в контейнері витісняється й зливається. Ні в якому разі не завантажуйте мийного засобу.
      4. Установіть і закрутіть кришку контейнера.

  • Виктория
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, а де в комплектації знаходиться захисна металева планка для захисту від пари? Після розпаковки посудомийка не можу її знайти

    • Представник бренду

      Доброго дня! Для цього приладу в комплекті використовується плівка.

  • Виктория
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть, будь ласка, чи критично, якщо після доставки випадково порвалась ізоляція (утеплювач)? І чи можна в такому вигляді встановлювати посудомийку в фасади кухні?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Надішліть фото Вашої проблеми на сайті представника, щоб зрозуміти, яка у Вас проблема. Тоді зможемо точно відповісти.

  • Наталія Стецюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Вчора вперше запустили на ніч, відмила чудово, тільки на ранок стінки машини мокрі, не висохли повністю. Так має бути чи я щось роблю не так? Дякую.

    • Представник бренду

      Вітаємо! Так і повинно бути. Посуд сухий, а стінки вологі, бо прилад має конденсаційний тип сушіння.

  • Наталія Стецюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Скажіть, будь ласка, щоб відкрити двері потрібно щось натиснути чи вони просто силою відкриваються? Боюся щось зламати ))) п.с.: фасадну панель ще не прикрутили.

    • Представник бренду

      Добого дня! Якщо прилад не встановлений у шафу, Ви можете притримувати зверху і відчинити дверцята. Так, дверцята потрібно відчиняти з зусиллям, так як пружини розраховані на вагу меблевого фронту.

  • Ростислав Крючков
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Який модуль підійде до посудомойки? Замовив цей ссылкано вона не влізає( Можете порадити який замовити?

  • Саленко Юрий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи відкривається дверка при завершенні миття?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Ні, не вікривається.

  • Юсык Шевченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Пишется что доставка бесплатная а берете за доставку 300 гр

    • Женя

      за доставку чи за занос в квартиру?

  • Олег Хильченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доставили посуломийку. А де пластикова накладка на столєшницю? Яка клеїться зверху . Від пару? Консультант по телефону казав, що вона є

    • Представник бренду

      Доброго дня! У комплекті повинна бути МЕТАЛЕВА пластина для захисту стільниці від пари.

  • Діна Данюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Все включається,но ніякі програми не нажимаються (не можу ні вибрати програму,ні підключити до Home Connect(
    Кнопка червона засвічується,но через пару хв все автоматично виключається..що це може бути?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів вказано на гар.талоні виробника та на сайті представництва побутової техніки BOSCH в Україні.

  • Олег Хильченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Так в чому різниця за 20000?

    • Представник бренду

      Добрий день.Напишіть модель приладу, з яким хочете порівняти SMV2IVX00K

  • Чебанова Ольга
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підскажіть пліз, як користуватися половиною загрузкою. Ставлю "Еко", а потім нажимаю половина загрузка. Миє всерівно 2. 3 часу. Що я не так роблю?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Якщо Ви завантажуєте менше посуду і запускаєте половину завантаження, машина використовує менше води, але час миття скоротиться максимум хвилин 10-20 не більше. Якщо повне завантаження 2.5-2.7год, може бути половінне-2.3 год. Адже всі послідовні процеси - миття і полоскання не скорочуються.

  • Володимир Стохла
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Яка довжина шлангу для зливу води

    • Представник бренду

      Доброго дня!
      Довжина впускного шланга 165 см
      Довжина випускного шланга 190 см

  • Юлия Савчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, не віксюються двері при повному відкритті, так повинно бути

    • Представник бренду

      Доброго дня! Ви вже вбудували прилад у меблі та навісили меблевий фронт на дверцята?

  • Юлия Савчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, підскажіть чи фіксуються дверцята при повному відкритті?

  • Ляхович Людмила
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня!
    Чив цій моделі посудомийки треба підпилювати цоколь кухонних меблів? Чи відкриваються дверцята без підпилювання?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Якщо у вас висота цоколя від 90 до 220мм, то нічого підпилювати не потрібно.

  • Валентина Полякова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи йде в комплекті кошик для приборів ? Бо нема її на фото, тому не можу зрозуміти. І якщо її нема, можливо її окремо придбати саме для цієї моделі ? Дякую

    • Представник бренду

      Доброго дня! У моделях, у яких є 3 короби спеціально для ложок та виделок, кошик не йде, в ньому немає сенсу, він займає лише місце, можна поставити її один комплект посуду. Якщо кошик потрібний, можна придбати з будь-якої моделі без верхнього короба тут або в сервісі.
      ссылка

  • Рома Яремко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора! Чи йдуть у комплекті кріплення для монтажу фасаду дверки????

    • Представник бренду

      Доброго дня! Так, прилад має комплектуватись набором для вбудування

  • ИРИНА КУРИЛОВА
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора) залишає плями і буває залишки їжі теж, хоча в інструкції написано, що посуд попередньо не вимитий.
    Вода виставлена на максимум жорсткості бо у нас дійсно жорстка!
    Та залишається плями типу, що не вимитий засіб, користуюсь таблетками фініш

    • Представник бренду

      Доброго дня! Позбутися плям та залишків їжі ви можете прочитавши розділ УСУНЕННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ в інструкції з експлуатації

  • Олег Пітусь
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Купив і встановив деквлька днів тому.
    Перші 2 рази відпрацювала норм. На третій раз - ввімкнули ЕКО редим (орієнтовно 22:30)

    О 01:00 вимкнулося світло на 5хв. Швидше за все до цього часу машинка ще не встигла домити, враховуючи що нижче ви дали цифру 250хв на еко режим. Вр езультаті зранку я відкрив... світиться червоний краник індикатор на дисплеї.. і всередині стоїть вода.
    Витягнув і прочистив фільтр (він був практично чистий). Прочитав в інструкції що треба ресетнути. Перший ресет злив десь меншу половину води(~40%). Ресетнув ще раз. Злив ще раз десь 40%. І на третій ресет злив решту води.

    Увага! Питання!
    1) хіба машинка не мала продовжити працювати після 5-ти хвилинного перебою зі світлом?
    2) ресет не мав злити всю воду зразу ?

    • Представник бренду

      Доброго дня

      1. – В разі зникнення світла – машина не продовжує цикл миття.
      2. – Після запуску циклу ресет потрібно закрити двері посудомийної машини і дочекатися завершення циклу. Відкриття дверей до закінчення циклу – перериває процес зливу.

  • Артур Веретільник
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть будь ласка, отримавши машину із пункту видачі Rozetka, транспортували на боку,при розвантаженні в упаковці з'явилась вода.Коли розпакували,вода була і в робочому відсіку.Звідки взялась вода у новій машині?

    • Сергей

      Посудомоечные машины, как и стиральные, выборочно с каждой партии тестируются на заводе. Наличие воды в устройстве при покупке только свидетельствует о том, что у вас на 100% рабочая машинка, которую протестировали на заводе.

    • Артур Веретільник

      Я дуже вдячний за підказку!

    • Представник бренду

      Доброго дня! Кожна ПММ BOSCH тестується водою на заводі перед відправкою у продаж

  • ИРИНА КУРИЛОВА
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Залиша розводи, уже і сіль виставили на дуже жорстку воду, все одно і ополіскувач, що робити до кого звернутися

    • Сергей

      Нужно корректно настроить жесткость воды, возможно заменить моющее. Но чаще проблема в настройке жесткости

    • Представник бренду

      Добрий день. Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів вказано на гар.талоні виробника та на сайті представництва побутової техніки BOSCH в Україні.

  • ИРИНА КУРИЛОВА
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Час миття модна побачити лише на телефоні у програмі ? Так машинка не показує

    • Представник бренду

      Еко
      Тривалість програми, програма 1 (хв) 250
      Автоматична
      Тривалість програми, програма 2 (хв) 105-165
      Інтенсивна
      Тривалість програми, програма 3 (хв) 130-135
      Швидка65
      Тривалість програми, програма 4 (хв) 60
      Ополіскування
      Тривалість програми, програма 5 (хв) 15

  • Оксана Копиняк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, якщо посудомийна машина вбудованого типу, чи працюватиме вона якщо її не вбудовувати, а просто підключити до електромережі, подачі води та каналізаційного зливу.? Дякую

    • Представник бренду

      Дорого дня. Приладом користуватися можна, але буде складно відчиняти двері, пружини розраховані на меблеві двері, необхідно дотримуватись у нижньому положенні, поки завантажуєте посуд.

  • Михайло Вароді
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Представник бренда БОШ напишіть де можна купити лицьову панель для моєї посудомийної машини чекаю відповідь .

    • Олег

      В любом мебельном салоне под стиль кухни)

    • Представник бренду

      Доброго дня! Фронтальну панель з нержавіючої сталі ви можете замовити в авторизованому сервісному центрі, артикул SMZ2056

  • Михайло Вароді
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Напишіть будь ласка , а де можна купити фасадну панель на лицьову сторону моєї посудомийки , спасибі за відповідь .

  • Дарья Мостовая
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Тиждень тому купила посудомийну, але увімкнути так і не змогла. Кажуть що вона на автономному режимі.

    • Діна Данюк

      Доброї ночі!сьогодні теж отримала ,підключила посудомийку,но так і не можу ніяку програму підключити..таке відчуття,що заблокована панель(скажіть будь-ласка як ви вирішили це питання?

    • Представник бренду

      Добрий день.Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів вказано на гар.талоні виробника або на сайті.

  • Леонид
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Що означає підключення до гарячої води? Це потрібно обовязково підключати її до гарячої води, і якщо підключити тільки холодну чи буде вона сама її нагрівати?

    • Дарья Гавриленко

      Я підключила до холодної. Все працює.

  • Оксана Яценюк
    Продавец: Rozetka

    Добрий день. В даній моделі посудомийки потрібно користуватись тільки таблетками?

    • Представник бренду

      Вітаємо! Ні, можна використовувати порошок та ополіскувач

  • Юлія
    Продавец: Rozetka

    EcoSilence Drive - це як окрема функція тихого режиму посудомийки чи мається на увазі, що вона в принципі завжди працює тихо?
    Якщо це окремий режим, то чи впливає він на час миття посуду і як?

    • Представник бренду

      Вітаємо! EcoSilence Drive - це інноваційний, безщітковий двигун нового покоління: тихий, потужний, довговічний

  • Григорій Солонецький
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня в цій моделі є теплоообмінник в який наливається вода і гріється під час миття від стінки машинки?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Ні, немає.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image