- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
При вмиканні відчувається вібрація, це нормальне явище чи брак
Добрий день!
Будь ласка, зверніться до нашого Центру Підтримки за тел. 0 800 40-48-88, щоб ми могли Вам допомогти.
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня. Замовив в вас даний фен прийшов швидко але як увімкнули то відчувається вібрація, чи це так має бути чи то якійсь брак???? Дякую
Добрий день!
Будь ласка, зверніться до нашого Центру Підтримки за тел. 0 800 40-48-88, щоб ми могли Вам допомогти.
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Підкажіть, будь ласка, чи є тут можливість чистити сіточку-фільтр?
ДякуюДобрий день!
Так, фільтр можна знімати та чистити.
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Здравствуйте. Пару дней назад купила этот фен. Подскажите пожалуйста где можно найти его серийный номер, где именно он находится?
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Здравствуйте. Пару дней назад купила этот фен. Подскажите пожалуйста где можно найти его серийный номер, где именно он находится?
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Мощность указана 2400Вт, а на коробке написано 2300. Где правда?
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук переданий відповідальному співробітнику для уточнення інформації та вирішення питання.
На коробке указано 2400. На ручке самого фена 2300-2400 (посмотрите фото в отзывах).
правда как всегда где то посередине
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Как крепить диффузор?
- Достоинства:
- Мощный
Защелкивается как и насадка-концентратор... по крайней мере у меня так в этой модели
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Отримала фен, в характеристиках в комплектації два концентратори, є тільки один?????
- Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Придбив фен. Гарантійний талон виробника не заповнено і на ньому чітко вказано, що незаповнений талон не дає права на гарантійне обслуговування. Із документів є тільки видаткова накладна на якій тільки назва і ціна. Без серійного номера, підпису чи печатки продавця.
Чому не заповнюєте гарантійку? Що з цим робити? Впевненний, що СЦ відмовить в гарантійному ремонті.
Тільки не відповідайте, що "згідно з постановою № 353 печатка на гарантійному талоні не потрібна". Ця аргументація помилкова.
Прочитайте цю поставнову. Вона вносить зміни до пункту 35 "Порядку гарантійного ремонту" постанови Кабінету Міністрів від 11 квітня 2002 р. N 506. Там ідеться про те, що не потрібно ставити печатку в гарантійний талон ПІСЛЯ проведення гарантійного ремонту (достатньо підпису)!!!
При цьому в цій же постанові №506 в пункті 15 вказано: "Під час продажу товару, який підлягає гарантійному ремонту продавець зобов'язаний: ..заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування.. ".Добрий день, Юрій! Згідно з постановою Кабінету Міністрів від 10 травня 2018 № 353 печатка на гарантійному талоні не потрібна.
Для більш детальної інформації про роботу з гарантійним талоном пропонуємо подивитися відео.Шановний Експерт, ви повністю читаєте повідомлення перед тим як відповідати? Чи бачите слово "гарантія" і кидаєте шаблонну відповідь?
Я ж вже писав про 353 постанову.
Ваша аргументація хибна.
Постанова № 353 вносить зміни до пункту 35 "Порядку гарантійного ремонту" постанови Кабінету Міністрів від 11 квітня 2002 р. N 506. Там ідеться про те, що не потрібно ставити печатку в гарантійний талон ПІСЛЯ проведення гарантійного ремонту (достатньо підпису)!
Ще раз: стосуєтсья заповнення талона після гарантійного ремонту, а не під час продажу!
При цьому в цій же постанові №506 в пункті 15 вказано: "Під час продажу товару, який підлягає гарантійному ремонту продавець зобов'язаний: ..заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування.. ".
Отже він не має бути пустим в будь-якому випадку! Всі розділи мають бути заповнені. З тексту випливає, що якщо там є розділ для печатки, він також має бути заповнений!та уже давно не надо ничего заполнять
сохраняйте чек и талон вместе
будет вам и дата продажи и все что надо
если вдруг.. сервис будет возмущаться отправите на Розетку и проставят печатки
чего нервничать? у вас что были с магазином проблемы когда то по поводу гарантии?
10 лет здесь заказываю, все окей
- Продавец: Rozetka
Доброго дня! Підкажіть, чим відрізняється від Фен BABYLISS 6713DE?
Добрий день!
Моделі відрізняються дизайном, крім цього 6715DE має два концентратори (7,5 мм; 9 мм), 6713DE має одну насадку-концентратор (6 мм).
Потужність: 6713DE - 2200 Вт, 6715DE - 2400 Вт.
- Продавец: Rozetka
Чи можна окремо придбати диффузор на дану модель фену?
Добрий день!
Будь ласка, зверніться до нашого Центру Підтримки за тел. 0 800 40-48-88, щоб ми могли Вам допомогти.
- Продавец: Rozetka
Скажіть будь-ласка це оригінал чі копія цієї моделі?
Добрий день!
Ми продаємо лише оригінальну продукцію, офіційно представлену на території України.
Нам важливо, щоб наші клієнти мали офіційну гарантію від виробника.
- Продавец: Rozetka
Добрый день. В чем разница в этой модели? BABYLISS 6709DE AC motor PRO
Добрий день!
Моделі відрізняються дизайном, крім цього 6715DE має два концентратори (7,5 мм; 9 мм).
Потужність: 6709DE - 2100 Вт, 6715DE - 2400 Вт.
- Продавец: Rozetka
Яка швидкість подачі повітря?
Добрий день!
Швидкість подачі повітря - 143 км/год
- Продавец: Rozetka
Ви зараз відправляєте товар?
- Продавец: Rozetka
Добрый день, какой тип ионизации в данной модели фена?
Добрый день!
Генератор ионов, как и во всех фенов Babyliss, у которых заявлена ионизация.
- Продавец: Rozetka
Купила фен 23 декабря 2021 года. При сушке сильно тарахтит внутри и вибрирует. Куда обратиться?
Добрый день!
Чтобы мы могли помочь Вам, обратитесь, пожалуйста, в наш Центр Поддержки по тел. 0 800 40-48-88.
- Продавец: Rozetka
Феном в общем довольна, но когда сушу волосы в ручке фена идёт большая вибрация. Это так фен устроен или это дефект?
- Достоинства:
- Хороший напор воздуха
- Недостатки:
- Большая вибрация, тяжелый в руке
- Продавец: Rozetka
Здравствуйте, подскажите фиксируется ли кнопка подачи холодного воздуха? Спасибо
Добрый день!
В модели 6715DE кнопка фиксируется.
- Продавец: Rozetka
Доброго дня, підскажіть на офіційному сайті вказано що є 2 температурних режима? які саме? теплий/холодний чи теплий/гарячий?
Добрий день!
Модель 6715DE має 3 температурні режими: холодний, теплий та гарячий.
- Продавец: Rozetka
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, яка офіційна гарантія та країна виробник?
Производитель Италия
Добрий день!
Офіційна гарантія даної позиції - 5 років, країна виробника - Італія.