Щіткою задоволений
Добрий день, Сергію!
Нам приємно чути, що Ви задоволені роботою щітки.
Для найкращих результатів чищення ми рекомендуємо замінювати насадку зубної щітки кожні 3 місяці. Щітка Philips Sonicare нагадає Вам про це відповідною індикацією на ручці.
Виберіть найкомфортнішу насадку та отримуйте бажаний результат. Поєднуйте Вашу щітку з будь-якою моделлю насадки Philips Sonicare, що офіційно представлені на ринку України. Ви можете ознайомитися з асортиментом за посиланням: ссылка
Бажаємо приємного користування та яскравої усмішки!
Гарна Якісна щітка, приємно і зручно тримати в руках.
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Нам приємно чути, що Ви задоволені роботою щітки.
Бажаємо комфортного користування та яскравої усмішки!
Отличная зубная щетка. Функционал более чем достаточен, возможно даже излишен. Опыт есть, супруге несколько лет назад купил Филипс из самых дорогих, по факту все равно используется одна основная программа. У меня то же самое, надо было брать на одну программу и не тратить лишнее. Погорячился. До этой у меня была Орал Би, ну по качеству чистки Филипс однозначно лучше. Главный недостаток- неоправданно дорогие чистящие головки, ну что сделаешь.
Добрий день, Олександре!
Нам приємно чути, що Ви довгий час користуєтеся продукцією Philips та задоволені результатами чищення.
Модель зубної щітки Philips Sonicare HX6830/44 має два режими чищення, що призначені для різних задач. Кожен запрограмований режим має особливе коливання та таймер чищення.
- Режим "Чищення" триває 2 хвилини. Щоб бути впевненим у рівномірному чищенні зубів, розділіть рот на 4 секції. Звуковий сигнал Quadpacer лунатиме кожні 30 секунд чищення. Після закінчення часу чищення (2 хвилини) щітка автоматично вимкнеться. Цей режим підходить для повсякденного чищення.
- Режим "Відбілювання" триває 2 хвилини 30 секунд. У режимі "Відбілювання", коли сплинуть 2 хвилини (сигнали так само подаватимуться кожна 30 секунд для ретельного очищення кожної із секцій), ручка працюватиме ще 30 секунд, щоб ви могли освітлити й відполірувати передні зуби.
В залежності від моделі зубної щітки Philips Sonicare кількість налаштувань щітки може змінюватися.
Насадки Philips Sonicare виготовляються з якісних матеріалів, що забезпечує ефективне чищення протягом усього терміну служби, який, за рекомендаціями стоматологів, становить 3 місяці.
Виберіть найкомфортнішу насадку та отримуйте бажаний результат. Поєднуйте Вашу щітку з будь-якою моделлю насадки Philips Sonicare, що офіційно постачаються в Україну. Ви можете ознайомитися з асортиментом за посиланням: ссылка
ТОВ "Філіпс Україна" веде свою діяльність відповідно до вимог українського законодавства, включаючи податкове та митне право. Вартість імпортованого товару формується з урахуванням усіх обов’язкових податків та митних платежів.
Бажаємо Вам приємного користування та яскравої усмішки!
Щіткою задоволена на 100%
Як працюватиме далі, подивимось, але ,поки що, без нарікань)
Вітаємо, Олено!
Нам приємно чути, що Ви задоволені роботою щітки!
Стоматологи рекомендують замінювати насадку зубної щітки кожні 3 місяці. Щітка Philips Sonicare нагадає Вам про це відповідною індикацією на ручці.
Виберіть найкомфортнішу насадку та отримуйте бажаний результат. Поєднуйте Вашу щітку з будь-якою моделлю насадки Philips Sonicare, що офіційно представлені на ринку України. Ділимося посиланням на асортимент:
ссылка.
Бажаємо приємного користування та осяйної усмішки!
Товар вартує своїх грошей
Добрий день, Антоне!
Приємно чути, що Ви довгий та користувалися зубною щіткою Philips Sonicare та задоволені роботою та функціональністю приладу. Сподіваємося, що наступну щітку Ви також виберете від Philips.
Дуже дякую, щітка шикарна! Користувалася 2 роки оралби браун, але в порівнянні з Філіпс, оралбі взагалі ні про що
Вітаємо, Наталіє!
Щиро дякуємо за вибір продукції Philips та Ваш позитивний відгук! Бажаємо Вам приємного користування яскравої усмішки!
Доставка на наступний день, приємно.
Ок
Вітаємо, Олександре!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук та оцінку. Бажаємо Вам яскравої усмішки.
14/04/24 Купив цю зубну щітку.
09/11/24 Здав в ремонт.
Сьогодні 16/12/24 не щітку, ні компенсацію не отримав.
Менеджери Розетки, не знають нічого: ні де товар, не коли він буде доставлений, ні термінів ремонту.
Їм все одно на клієнта та його проблеми, поки сам не подзвониш, ні хто тобі не скаже інформацію, що з твоїм гаджетом.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ, АНІ РОЗЕТКУ, АНІ PHILIPS.
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка
Китайська щітка дружини живе вже 5 років, філіпс живе 1 рік, потім розбовтується. Розібрав, підкрутив - через місяч ще раз. Потім зламався метал, довелось купити новий штирь. Не раджу.
Добрий день, Олексію!
Зубні щітки Philips Sonicare розроблені у співпраці з лікарями-стоматологами та проходять численні перевірки якості на кожному етапі виробництва. Розхитаний шток є механічним пошкодженням, яке може виникнути з різних причин, зазвичай пов'язаних з експлуатацією щітки. Однак ми, як виробник, забезпечуємо гарантійні зобов'язання протягом заявленого терміну гарантії — 24 місяці з дати придбання.
У разі підтвердження гарантійного випадку, ремонтом є заміна ручки щітки в зборі, оскільки для дотримання стандартів гігієни втручання в герметичний корпус щітки не передбачається. Ремонт ручки щітки, а саме її заміна, здійснюється коштом компанії.
Самостійне втручання в конструкцію приладу анулює гарантію.
Супер
Вітаємо, Ірино!
Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук та оцінку. Бажаємо приємного користування та нехай Ваша усмішка сяє.
Я колись давно придбав 2 зубні щітки собі і дружині, обидві довго працювали, без жодних проблем. Через рік чи навіть більше ще й замінили на нові по гарантії. Мабуть вони не ремонтуються, тому видалі просто нові. Тут великий респект філіпсу.
Пізніше моя щітка здохла, я взяв схожу, але простішу. Через півроку приніс в сервіс, бо від легенького натискання вібрація відбувається всередині щітки, а не на зубах. Знову в сервіс, видали нову. Пройшло ще 2 мсяці знову загнувся моторчик. Натискаю трохи сильніше і щітка вібрує десь всередині самої себе, а не на зубах. Якість простішого варіанту прямо дуже погана, включно з пластиком.
В дружини взагалі щітка самовключається, косплеючи полтергейст. Але вона вже старенька і без гарантії, треба купувати нову.
І от не знаю що робити, знову нести в сервіс? Кожні 2-3 місяці носити щітку, доки не пройде гарантія? Чи просто взяти 2 щітки іншого бренду. Бо я не певен, що більш дорога буде працювати краще. Моторчики там думаю однакові.
Добрий день, В'ячеславе! Дякуємо за вибір Philips Sonicare.
Кожен прилад Philips на кожному етапі виробництва проходять багаторазові перевірки якості. У разі надто сильного тиску на ясна та зуби зубна щітка подаватиме пульсуючий звук, повідомляючи вам, що потрібно легше натискати.
Ми як виробник, повністю підтримуємо гарантійні зобов'язання та споживач завжди може звернутись до нас у разі виявлення некоректної роботи придбаного товару.
Протягом усього терміну гарантії, 24 місяці з дати придбання, за підтвердженям гарантійного випадку може бути проведений ремонт ручки щітки. З метою дотримання стандартів гігієни ремонтом є заміна ручки щітки як цілої запчастини.
Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номеру ручки щітки (знаходиться в ніжній частині приладу). Також знадобиться відео підтвердження випадку.
Для діагностики та обслуговування Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00).
Будемо раді допомогти.
Щітка — топ. Це вже друга моя щітка з цієї серії. В старій щітці акумулятор здеградував і перестав заряджатися після 4-х років роботи.
Добрий день, Олеже!
Дякуємо за вибір продукції Philips Sonicare та за Ваш позитивний відгук. Ми раді, що Ви довгий час користуєтеся приладами Philips та задоволені результатами їх роботи.
Бажаємо Вам подальшого приємного користування.
Купив щітку в березні 2024. Сьогодні раптом вона почала працювати не правильно. Стрижень, на який вдягається щітка шатається татне передає звукову енергію до щітки. Я так розумію, що моє щастя протривало недовго(
Добрий день, Микито!
Зубні щітки Philips Sonicare належать до категорії приладів особистої гігієни. Гарантійний термін на даний прилад становить 24 місяці за умови наявності розрахункового документа.
Протягом усього терміну його дії, за підтвердженям гарантійного випадку (за умови користування приладом згідно з посібником користувача) може бути проведений ремонт ручки щітки. З метою дотримання стандартів гігієни ремонтом є заміна ручки щітки як цілої запчастини.
Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номеру ручки щітки (знаходиться в ніжній частині приладу). Також знадобиться відео підтвердження випадку.
Для обслуговування та діагностики Ви можете звернутися до точки придбання або на лінію технічної підтримки компанії Philips у години роботи понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00.
Будемо раді допомогти!
Вже два роки користуюсь, дуже подобається. Відчуття чистоти яке не отримаєш від звичайної щітки.
Нещодавно почала дивно працювати: неприємно і сильно дзижчати. Звернулась у підтримку філіпс, вирішили проблему.
Рекомендую!
Вітаємо, Олександро. Дякуємо за Ваш позитивний відгук щодо роботи лінії технічної підтримки Philips. Ми завжди раді Вам допомогти.
Сильное подозрение на подделку. Это 5 щётка, что покупаю. Крышка коробки приклеена 2 раза, провода не скручены, а насадка вообще не пойми что в кульке и без колпочка и щетина не такая. На фото старая и новая.
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Запевняємо Вас, що у нас в продажу тільки оригінальна продукція.
У разі виникнення додаткових питань зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням.
Поспешил с комментарием. После зарядки, жена ее включила... шуруповерт в режиме перфарации в пенале с ручками. Не нормально шумная, дребезжит и трещит. Впервые с таким столкнулся. Заменить нельзя (вскрывайте и проверяйте не отходя от кассы!!!!), приняли в ремонт (меня бомбит, я не требую деньги, дайте зубную щетку которая не трещит как китайская отвертка). Мне пообещали отремонтировать, реально не понимают, что неприятно получать "новый" отремонтированный товар!? Почитал комменты, я тут не первый... Рад, что взял в этот раз не топовую. Удачи филипс.
Добрий день, Сергію. Нам шкода, що Ви стикнулися з подібним досвідом. Зубні щітки Philips Sonicare створені у співпраці з лікарями-стоматологами та на кожному етапі виробництва проходять багаторазові перевірки якості. Відмінність у зовнішньому вигляді та звуку роботі щіток різних моделей/кольорів, року випуску, цілком може мати місце через різні налаштування ліній складання на виробництві. Різниця може проявлятися в гучності та тембрі роботи, при цьому амплітуда коливань залишається однакова, тобто щетинки рухаються та чистять однаково.
Проте, ми, як виробник, забезпечуємо гарантійні зобов'язання протягом заявленого терміну гарантії — 24 місяці з дати придбання. У разі підтвердження гарантійності випадку, ремонтом щітки є заміна ручки щітки в зборі, як цілої запчастини, так як для дотримання стандартів гігієни не передбачається втручання в цілісність ручки щітки.
За рік почала хитатися неприродньо щітка
Добрий день, Андрію! Зубні щітки Philips Sonicare належать до категорії приладів особистої гігієни. Гарантійний термін на даний прилад становить 24 місяці за умови наявності розрахункового документа. Протягом усього терміну його дії, за підтвердженям гарантійного випадку (за умови користування приладом згідно з посібником користувача) може бути проведений ремонт ручки щітки. З метою дотримання стандартів гігієни ремонтом є заміна ручки щітки як цілої запчастини та здійснюється за рахунок компанії.
Для обслуговування та діагностики Ви можете звернутися до точки придбання або на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00).
Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно, через це для перевірки інформації може знадобитися фото документа, що підтверджує покупку, та відео підтверження випадку.
Будемо раді допомогти!
Очищає круто, виглядає круто
Добрий день, Анно! Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Після ремонту пропрацювала ще півроку і вийшла з ладу з тої ж причини—насадка дуже починає гудіти і вібрувати, але вже не чистить як належить.
Буду знову здааати в сервіс, але не рекомендую.
Це моя третя зубна щітка Філіпс, і всі ламаються по цих причинах…
Вітаємо, Зоряно! Нам прикро, що Ви стикнулися з подібним досвідом. Зубні щітки Philips Sonicare належать до категорії приладів особистої гігієни. Гарантійний термін на даний прилад становить 24 місяці за умови наявності розрахункового документа. Протягом усього терміну його дії, за підтвердженням гарантійного випадку (за умови користування приладом згідно з посібником користувача та відсутності зовнішнього втручання), може бути проведений ремонт ручки щітки. З метою дотримання стандартів гігієни ремонт включає заміну ручки щітки як цілого вузла та здійснюється за рахунок компанії.
Для обслуговування та діагностики Ви можете звернутися до точки придбання або на лінію технічної підтримки компанії Philips за номером: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00).
Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно, тому для перевірки інформації може знадобитися фото документа, що підтверджує покупку, та відео, яке підтверджує випадок.
Будемо раді допомогти!
Я купував набір, з 2 шт, користувався 3 роки, і 1 почала погано працювати після використання не оригінальних насадок. По гарантії поміняв, дали новий набір. Але якби не поміняли, то купив би нову, тому шо після використання цієї щітки, дійсно відчувається чистота у роті ) Зараз користуюся лише оригінальними насадками )
Дуже хороша щітка, дружині сподобалося. Потужна, дуже добре чистить, відчуття чистоти на зубах. Потужна вібрація. Заряду вистачає надовго. Маю аналогічну чорну, також дуже задоволений. Звичайними щітками вже ніколи не буду чистити.
Добрий день, Вікторе! Щиро дякуємо за вибір щітки Philips Sonicare та за Вашу високу оцінку. Приємно чути, що Ваша родина користується нашою продукцією та задоволена результатами чищення. Бажаємо Вам яскравих усмішок!
Купляла чоловіку на день народження. Попрацювала місяць і датчик натиску почав працювати неправильно. Відправила по гарантії, обіцяли 2-3 тижні, минуло більше місяця. Зверталася до оператора розетки, кожного тижня говорять одне й те саме, досі на діагностиці, очікуйте. Хоча в акті вказано не більше 28 днів, давно вже пройшло 28 днів. Тепер немає ні щітки, ні грошей. Я розумію, що може бути якийсь брак, в нормально відношусь до таких речей, але пройшло вже достатньо часу, навіть більше ніж заявлено в акті. А по факту «годують» очікуванням і незрозуміло скільки чекати ще 1-2-3 місяці? Знала б що так буде, не купляла б взагалі
Не було б в мене жодних претензій, якби вчасно і в зазначені терміни вирішили проблему з щіткою. Буває всяке в будь яких брендів і на гарантії в відділенні розетки забрали без якихось проблем. Але оперативність вирішення проблеми бажає бути кращою. Сподіваюсь хоча б колись я зможу забрати або щітку або хоча б гроші повернути
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром
Дуже хороша щітка,нічого лишнього .Купувала спочатку одній дитині , сподобалась)))
а через декілька місяців і другій
Надіюсь ,що теж оцінить
Вітаємо, Анно! Щиро дякуємо за Ваш вибір Philips Sonicare та високу оцінку. Бажаємо здорової усмішки і приємного користування.
Користуюся, задоволена.
Добрий день, Галино! Дякуємо за вибір Philips Sonicare та за високу оцінку. Бажаємо вам приємного користування та здорової усмішки!
Дуже класна щітка. До цього було багато електро щіток, але ця перевершила всі.
Добрий день, Ірино! Дякуємо за вибір Philips Sonicare та Ваш відгук! Нехай Ваша усмішка завжди сяє білосніжною красою, а здорові зуби і ясна додають Вам впевненості кожного дня.
За 3 роки довелось декільки разів розбирати - а розібрати цей девайс це той ще квест.
Причина - розхитується один гвинтик, що призводить до величезного люфту стрижня на якому тримається насадка. Це лікується закручування гвинта і "саджанням" на спец-клей. Якийсь час працює нормально, але згодом розхитуються інші компоненти - там є пластоковий тримач, в який впирається металева деталь і пластик зточується - це вже не лікується.
Наразі щітка повністю вийшла з ладу, вібрація відбувається тільки всередині корпусу, назовні не передається.
Одразу купляв таку ж але білу для дружини. Всі симптоми ті самі і в неї, хоча щітка поки що жива.
Рекомендую тільки тим хто готовий миритися із явними конструктивними недоліками і ремонтувати її власними руками.
Добрий день, Антоне!
Описані Вами симптоми є гарантійним випадком, тому упродовж гарантійного строку (2 року) ми у таких кейсах повністю замінюємо ручку зубної щітки на нову. Дані зубні щітки не передбачають втручання у конструкцію навіть представниками офіційного сервісу компанії.
Загальною умовою надання гарантійного обслуговування є невтручання у конструкцію виробу самостійно чи третіми особами.
Тому у майбутньому, у випадку виявлення несправності, і Вам, і іншим покупцям радимо звертатись одразу до служби підтримки Philips.
Завжди раді допомогти.
Хороша щітка
Добрий день, Богдане! Щиро вдячні Вам за вибір, а також відгук!
Чудова зубна щітка, добре чистить та відбілює зуби.
Добрий день, Маряно! Щиро вдячні Вам за вибір, а також відгук! Ми дуже раді, що Ви задоволені електричною зубною щіткою та бажаємо приємного користування і чудових результатів!
Через 2 тижні користування, хоч я і не прискіпливий, та всеодно помітив, що зуби стали білішими! Чистить відмінно. Я задоволений.
Добрий день, Дмитро!
Щиро вдячні Вам за відгук! Дуже раді, що Ви задоволені електричною зубною щіткою та результатами її використання!
Дякую
Добрий день, Олеже! Дякуємо Вам за відгук!
Раді читати, що зубна щітка Вам подобається!
Тільки забрала з Розетки цю щітку. Почула що дуже відрізняється по звуку від другої Philips sonicare, яка працює вже 4 роки. Вона дуже гучна, але на працю поки ще впливає. Буду питатися чи це ок для неї.
Добрий день, Ганно! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар! Відмінність у роботі щіток різних моделей цілком може мати місце через різні налаштування ліній складання на фабриці.
Різниця проявляється тільки в гучності та тембрі роботи, при цьому амплітуда коливань однакова, тобто щетинки рухаються та чистять однаково.
Користуюся вже 2 роки. Дуже подобається відчуття, коли проводиш язиком по зубах.
Добрий день, Дмитре! Щиро дякуємо Вам за відгук та рекомендації!
Дуже раді, що Ви задоволені результатом!
Перша моя електронна щітка, поки все подобається
Добрий день, Сергію!
Щиро вдячні Вам за вибір, а також відгук!
просто кайф, чистить зуби максимально якісно.
Это моя первая электро, сравнить не с чем. У меня нежные десна-переживала, что будут кровоточить, т.к всегда покупала мягкие а не средние щетки...Вроде все ок, довольна покупкой
Пропрацювала півроку.
Просто в один момент зламалось кріплення для насадки, розхиталось чи що, просто висить «на соплях» і відповідно насадка не чіпляється. Попередня Філіпс хоч 1,5 роки пропрацювала….
Добрий день, Зоряно! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Гарантійний термін на дану щітку становить 24 місяці (за умови наявності розрахункового документу). В описаній Вами ситуації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Хочемо зауважити, що більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно, тому для перевірки інформації, може знадобитися фото документу, що підтверджує покупку та відео проблеми із пристроєм. Завжди раді допомогти!
Дуже неповна інструкція, немає інформації щодо включення режимів керуванням зубною щіткою. В порівняльній таблиці в описі вказано що мав бути дорожній футляр але його немає
Добрий день, Тарасе! Щиро дякуємо за Ваш відгук та вибір Philips!
Дана модель електричної зубної щітки, а саме HX6830/44, не включає в комплект постачання дорожній футляр. Модель щітки, котра постачається із вказаним аксесуаром в комплекті - HX6830/53 (щітка цієї ж серії та з такими самими технічними характеристиками).
Дякуємо за зауваження та надсилаємо запит для перевірки інформації!
Дану щітку оснащено 2 режимами чищення:
1. Режим "Чищення" триває 2 хвилини. Цей режим забезпечує ретельне й повне очищення.
2. Режим "Відбілювання" триває 2 хвилини 30 секунд, ", коли сплинуть 2 хвилини, ручка працюватиме ще 30 секунд, щоб ви могли відбілити й відполірувати передні зуби.
Щоб переключати режими, натисніть кнопку "Режим", розташовану під кнопкою "Увімк./Вимк.".
Так але ж в порівняльній таблиці в описі товару вказано що мав би бути футляр і для HX6888/90, HX6830/44, HX6836/24.
Що ви таке кажете?) Буквально тут на сторінці товару наведена порівняльна таблиця, в якій чітко написано, що модель HX6830/44 йде з футляром