Купляючи KitchenAid очікуєш високої якості збірки та відсутності проблем. Разом з тим за півроку експлуатації чайника виникло дві проблеми:
1. При нагріві чайнику кришка починала заїдати
2. Через півроку експлуатації чайник відмовився вмикатися. Я віддав його у сервіс Центр Розетки, де його не змогли поремонтувати і прийняли рішення повернути кошти. По логіці речей Сервісний центр мав замінити продукт або відремонтувати його. Я так розумію це було виключно з питань економії бо за півроку вартість чайника суттєво піднялася і Розетка просто вирішила зекономити на своїх зобов'язаннях.
Дуже прикро, що Ви стикнулися з такою неприємністю. Ваш відгук для нас дуже важливий, адже він дає нам можливість вдосконалюватися.