Весняне перезавантаження. Знижки до 50% з 11 по 18 березня

Вопросы покупателей о Электрочайник Mirta Fusion House KT-1000B

Код:  335680015
Интересует дополнительная информация?
    Вопросы про товар у других продавцов
  • Олена Акуленко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный

    Прислали мне чайник с починенной крышкой. Решила попробовать вскипятить воду. После первого кипячения на дне появились пятна. Покупала именно такой чайник чтоб подогревать воду до 40 градусов для детской смеси, теперь не знаю безопасно ли давать ребенку такую воду?

    • Представник бренду

      Олена, доброго дня! Така реакція може бути викликана жорсткою водою. На саму якість води це ніяк не впливає, проте ми радимо використовувати лише фільтровану.

  • Олена Акуленко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный

    Пришел чайник. При открытии кнопка на крышке остаётся запавшей и крышка закрывается только если немного захлопнуть, чтоб выскочил замочек. Если закрывать тихонько, он не закрывается. Это нормально?

    • Представник бренду

      Олена, доброго дня!
      Ми вперше отримуємо подібний відгук стосовно даної моделі.
      Рекомендуємо Вам звернутися до сервісного центу у Вашому місті або зв'яжіться з нами в робочі дні з 09:00 до 18:00 за номером гарячої лінії 0800 60 45 16.

    • Yuliia Ivanchenko

      У меня ещё хуже, это горе чайник! Зачем Розетка его продает?

  • Каськів Олексій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Белый

    Доброго дня. Сьогодні отримав чайник Fusion House KT-1000 в магазині Розетка. Чайник вмикається, працюють кнопки та відбувається вибір функцій. При виборі температури нагріву чутно ледь помітний звук перемикання реле і починає миготіти значок перед вибраною температурою. Очевидно, що з цього моменту повинно починатися нагрівання води, чого НЕ відбувається. Скажіть будь ласка чи це несправність, чи для початку нагрівання ще щось потрібно?

    • Представник бренду

      Каськів Олексій, доброго дня!
      Ми вперше отримуємо подібний відгук.
      Нам дуже шкода, що у Вас склалась така ситуація! Для вирішення цього питання рекомендуємо Вам звернутися до сервісного центу у Вашому місті або зв'яжіться з нами в робочі дні з 09:00 до 18:00 за номером гарячої лінії 0800 60 45 16.

    • Каськів Олексій

      Апдейт. Замінили чайник на новий. Все працює. Фактично користуємось функцією вибору температури не часто, але буває і радує наявність такої можливості. Трохи не вистачає візуального показника рівня води, кожного разу перед тим як ввімкнути необхідно відкрити кришку та заглянути всередину, щоб переконатись, що там достатньо води.

  • Алексейчук Танюша
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный

    Добрий день
    Підкажіть до кого звернутися
    Чайник перестав працювати
    Чи є гарантія на нього
    Що робити

    • Представник бренду

      Доброго дня! Для вирішеня цього питання рекомендуємо звернутися до найближчого сервісного центру у Вашомі місті. Адресу та контакти Ви можете знайти за посиланням ссылка

  • Горбаченко Валерия
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный

    Как сделать чтобы он выключался после закипания?

    • Представник бренду

      Валерія, доброго дня!
      Після закипання температура води буде знижуватись, як в звичайному чайнику. Відповідно, чайник сповіщає про нагрів до обраної температури звуковим сигналом. Під час нагрівання, якщо ви піднімаєте чайник, та знову ставите на підставку, нагрівання припиняється.

  • Сергій Голдун
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный

    Вітаю. Підкажіть, будь ласка, функція підтримання температури в даній моделі активна (чайник періодично підігріває воду до заданої температури) чи пасивна (термоколба уповільнює вистигання води)

    • Представник бренду

      Сергій, доброго дня!
      Функція підтримання температури в даній моделі є активною, чайник періодично підігріває воду до заданої температури.

  • В'ячеслав Литвинець
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный

    Здравствуйте. Поддерживает ли этот чайник функцию удалённого включения через wifi?

    • Представник бренду

      В'ячеслав, доброго дня!
      В даній моделі такої функції немає.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image